مصاحبه آرشیو خبر ها
فوتبال فوق العاده ای ارائه نمی دهیم، در حال حاضر امتیازات مهم هستند

فوتبال فوق العاده ای ارائه نمی دهیم، در حال حاضر امتیازات مهم هستند

لئوناردو بونوچی اذعان کرد تیم یوونتوس در حال حاضر نمایش خوبی در بازی ها ندارد و معتقد است در حال حاضر کسب امتیازات بسیار مهم تر است.

 

بیانکونری در حال حاضر در صدر جدول سری آ قرار دارد و با برد سویا در هفته آینده می تواند به صدر جدول لیگ قهرمانان نیز برسد.

 

با این حال، در حال حاضر تیم مکس آلگری به خاطر سبک بازی که ارائه می دهد مورد انتقادات زیادی قرار گرفته است، ولی بونوچی مدافع یوونتوس نگران این مسأله نیست.

 

بونوچی در مصاحبه با خبرنگاران گفت:

 

من واقع نگر هستم، ما فوتبال فوق العاده ای ارائه نمی دهیم. اگر چه در ماه نوامبر قرار داریم و زمان زیادی برای بهتر شدن داریم. در حال حاضر چیزی که مهم است کسب امتیاز است، بعد از آن در ژانویه و فوریه می توانیم مداوم تمرین کنیم و عملکرد خود را بهبود بخشیم. با رسیدن پائولو دیبالا و مارکو پیاتسا سطح ما در تمرینات و بازی ها بالاتر خواهد رفت.

 

بونوچی در ادامه در مورد لیگ قهرمانان و دیدار یوونتوس و سویا صحبت کرد: 

 

نباید حتی فکر حذف از مرحله ی گروهی لیگ قهرمانان به فکر ما خطور کند. هدف ما رسیدن به مرحله ی بعدی است. بازی های سویا را نگاه کرده ایم، آن ها برای هر تیمی در لیگ اسپانیا مشکل ایجاد کرده اند. اما ما با هوشیاری کامل به مصاف آن ها می رویم. صادقانه بگویم، اگر به گروه های دیگر نگاه کنید اول یا دوم شدن در گروه ما کاملاً نسبی است و پس از آن شانس در قرعه کشی مطرح خواهد شد. باید اعتقاد راسخی داشته باشیم که می توانیم به عنوان تیم اول به مرحله ی بعد صعود کنیم.

«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
محمد پارسافر
محمد پارسافر«نگارنده اخبار»
ارتباط با نگارنده: